beautifulsoul

Hallå!

Vill säga tack, tacktacktack för att ni stannar kvar på bloggen trots den dåliga uppdateringen!

Jag har SJUKT mycket att göra i skolan just nu och har helt enkelt inte med att skriva. Det tar sin tid att skriva ett kapitel.

Vet inte om jag ska ha kvar bloggen, jag har funderat på det men jag vill verkligen inte ta bort den. Men ibland får jag lite dåligt samvete att jag inte skriver och det är faktiskt ganska jobbigt.
Så behåller den nog, men uppdateringen kommer antagligen att vara såhär ett tag framöver.
Hoppas ni stannar kvar i fortsättningen också, ni är bäst!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Julia Ekedahl
skriven :

Asså du ska veta att du inte uppdaterar bloggen så dåligt som du tror! Jag läser en blogg som det kan dröja flera veckor innan den uppdateras! Men den är så himla bra så att man inte bara kan sluta läsa den. Och så är det med din också! <3

2 Texas
skriven :

Snälla lägg aldrig ner din blogg! Den är för bra för att läggas ner! Jag är helt inne i din nya, och varje kapitel är helt klart värt väntan! Ta den tid du behöver, för mig är det ingen brådska med dina kapitel, så ta inte bort din blogg! <3