beautifulsoul

It is sad, but I gotta do it..

Hej alla fina läsare.
I am so very sorry to say this men..
Jag kommer sluta skriva här på bloggen.


varför?
Anledningarna är ganska många.
För det första tar det upp så mycket tid och energi, tid som jag känner att jag skulle vilja göra annat på.
jag har tappat intresset och orken för att fortfarande skriva bra kapitel och uppdatera men jämna mellanrum.
Jag har slut på ideer.
jag får dåligt samvete när det inte händer något här, när jag har mycket i skolan eller har annat som måste göras. jag sätter för mycket press på mig själv när det kommer till bloggen, för jag vill göra alla nöjda.
så.. jag har tröttnat.
Jag tycker självklart det är jättretråkigt, men det känns ändå som att jag måste göra det.
(Det låter som att jag göra slut med någon här! hah)
Jag vill tacka allaaaa som har läst!
jag vet att en del av er har läst sen jag började i November förra året och det är helt ortoligt att ni har vart kvar och läst änna till nu!
och till er som har kommit med på vägen, Bra att ni kom! hoppas ni inte ångrade det :)
Så TACK tacktacktack för alla fina komentarer och uppmuntrande saker ni har sagt, tack för att ni har lagt ner tid på att komma tillbaka för att läsa.
Det har vart superkul!
jag kommer ha var bloggen ändå, iaf ni skulle vilja gå in och läsa om eller vadsomhelst.
puss på er! :*
bye!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Julia
skriven :

Vill bara säga tack för att du har tagit tid och ork till att skriva här! <3 Kommer sakna dig och dina kapitel supermycet. Det här var en bland de första One Direction novellerna jag någonsin läst så den har bettyt mycket för mig! <3

Lycka till i livet! ;)

2 Alice
skriven :

:'( du har skrivit jätte bra noveller!!! Hoppas att det kommer gå bra i skolan och livet!!:)

3 p
skriven :

nej vad synd, läst sedan du startade & din novell är bland de bästa jag läst. men förstår varför du slutar skriva, får bara hoppas att du en dag kanske börjar skriva någon ny novell eller nått :)

4 Lovisa
skriven :

Kan du inte typ ''lotta ut'' bloggen så kan ngn annan få fortsätta?:)

5 Anonym
skriven :

1 maj?? snälla säg att det är ett maj skämt!!!!

6 Sandra
skriven :

DDDDDD'''''x