beautifulsoul

Hej hallå, nu börjar jag!

Det här ska såsmånig om bli min novellblogg om onedirection !
som jag skrev i min lilla "välkomsgrej " i bloggens meny så är jag verkligen inget proffs på att fixa fina designer och sånt, jag vet hu man sätter på datan och that´s it.
MEEEEN
jag försöker iaf ! :)

Tillbaka till novellen då ! jag ska allderles strax lägga upp mitt första kapitel ! mycket spännande!
jag hoppas verkligen att ni kommer gilla det och komma tillbaka för att läsa mer!

anledningen till att jag börja är att jatg själv läste en och blev riktigt sugen på att hitta på en egen, det är första gången så förvänta er inget superduperbra !

lämna gärna en komentar om var ni tycker och tänker, eller saknar! jag ska försöka anpassa mig till er och vad ni vill läsa om!

woho, helt galet excited! ska blir grymt kul!

ehh, angående mitt bloggnamn.. haha, JA det var galet mycket brist på insperation och jag lyssnade på Jesse McCartney! mobba mig inte, okej ! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Filippa <3 ;)
skriven :

Om du vill så kan jag fixa designen till dej ;)