beautifulsoul

Behöver namnförslag !

Hej hallå!
först och främst:
Förlåt för superkass uppdatering!

Imorgon kommer första kapitlet på den nya novellen upp!

Jag har börjat skriva på första delen men jag har ett stort problem.
jag kan inte komma på ett tjejnamn till "huvudpersonen"

så jag behöver din hjälp!
lämna en kommentar därnere med det namnet du tycker!

Feel free att skriva ditt eget namn om du vill det, eller hitta på ett helt random!




BTWWWW:
var det någon av er läsare som fixade konsertbiljetter till 2013 ? :)

hörs imorron !




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Elvira? :)

2 Maria
skriven :

Mitt namn Maria haha :d

3 Jennifer
skriven :

Melody! (Fast Jennifer funkar ju också annars!)

4 Alexandra
skriven :

Edith, Isabell, Josephine, deborah, alexandra, kajsa, lea.. Asså har så många namn på hjärnan :p men domma som dök upp först :)

5 Julia
skriven :

Denize, Hanna, Malin, Tiffany, Anna, Sarah, Anne, Melinda, Pauline, Maria, Karolina, Holly, Bethany, och ja de var i alla fall några!

Sen tänker jag också vara självisk nog att skriva Julia! ;-)

6 Sarah
skriven :

Känner mig lite egoistisk men Sarah, kanske kan funka?

7 Anonym
skriven :

Stina är fint tycker jag :)

8 annie
skriven :

Annie? (a) ^.^

9 Anonym
skriven :

Kendall, Kylie, khloe, destiny, Elise, melody :))x

10 Sara
skriven :

Denice eller Alexandra!

11 Ella
skriven :

Ella? :Dxx

12 Anonym
skriven :

Lauren för att det är super grymt namn

Det är coolt

13 Liza
skriven :

Liza, hehe.... :)))

14 Hannah
skriven :

Julia..? Eller Natasha! ;)

15 Emma
skriven :

Skulle vara grymt kul om du tog mitt namn (Emma) men annars är Rose ett namn som jag tycker är fint. ;D

16 Jasmine
skriven :

Lucy, linn, nora, Morgana, Alicia, Summer, Melissa, eller mitt namn Yazmine (:

17 Anonym
skriven :

inez!



morr! (sitter på pf nu och är så freaaaaking arg!)

18 Lovisa
skriven :

glömde skriva naaaaaaaaaaaaamn

19 Jessica
skriven :

Mitt namn Jessica eller typ Laila eller Vendela.:)

20 Mathilda
skriven :

Sara, Sofia, Sophie, Alicia, Theresa, Amanda.

Gudrun, Rut, Rosa, Hjertrud, Magda, Lillemor, Astrid, Gunell. Haha ;p Hoppas du hittar någe bra ;)

21 Sandra
skriven :

Sandra! Snälla? Jag har varit med i många 'tävlingar' på bloggar om att få sitt namn till huvudpersonen, men jag vann inte någon tävling. Så snääääääälla! ❤❤❤

22 Hanna
skriven :

Hanna? O:) har varit med i massa sånna här tävlingar med att få vara med, men har aldrig vunnit så snääääälla? :)

23 Hann
skriven :

Hanna? Har varit med i massa sånna här tävlingar om att få vara med i en novell, men har aldrig vunnit, pretty pretty pleaseee? O:)

24 Anonym
skriven :

Primrose, tycker jag e fint ;)

25 Amanda
skriven :

Amanda? ^^ Eller kanske Alice?

26 Emma
skriven :

Kylie? Bara inget namn som någon i skolan har, kommer få upp dem i huvudet då tyvärr :(