beautifulsoul

Har funderat lite...

Jag tror jag ska avrunda den nuvarande novellen och börja om helt på en ny.
Känns som att jag har helt slut på nya ideer till denna och har därför börjat tröttna lite, men jag vill verkligen fortsätta skriva!

Om jag bestämmer mig för att göra det, kommer ni bli fett ledsna och sluta läsa då? hah, just want to be sure att jag har er kvar!

Frågor som ni kan fundera på: 

- Vem vill ni att det ska handla om? 
- Ska jag fortsätta skriva på svenska, eller ska det de säger vara på engelska? (jag ångrar mig faktiskt att jag inte gjorde det denna gång!)

Nu måste ni faktiskt svara! Annars kommer jag sitta här helt förtvivlad och måste bestämma allt själv...  


Hur känner ni för det här? bra eller dålig ide?

BTWWWWW, träffade någon av er killarna igår?
min kompis var sååååhäääääär nära att vinna NRJ tävlingen! hennes namn lästes upp men vi vart tyvärr inte första samtalet, better luck next time, right? :))

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! 
puusss!

Tumblr_lz3aug4vcu1rp9x74o1_500_large

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Amanda
skriven :

Jag har faktiskt ingen aning om hur den ska sluta, jag skulle absolut inte sluta läsa om du började på en ny! Det skulle vara bra om du skrev på engelska när de pratar med varandra, det blir mer realistiskt då ;)

2 ella
skriven :

jag skulle fortsätta läsa! :D du skulle kunna ha typ en liten "tävling" om vad tjejen som den handlar om ska heta haha :)

3 melanie
skriven :

Jag kommer inte sluta läsa, för du skriver så sjukt bra!

Men jag tycker att du ska skriva på engelska när dom pratar med varandra, det var den enda jag saknade i din förra novell :)

4 Sofia
skriven :

Den skullllllllle kunna handla om Harry :D

Skriv som du gör, fast dom pratar på engelska :)

Och jag håller med Ella, ha en liten tävling (om du vill alltså, det blir ju lättare att hitta på huvudpersonen själv!) om vem som ska vinna :) Men den här novellen har varit gryyym! Har följt den sedan lääänge kan jag säga ;)

5 Alexandra
skriven :

Kan inge nästa handla om niall eller liam? :) har inga ideer alls :/

6 Cicci
skriven :

Jag kommer fortsätta att läsa oavsett vad du väljer att göra

Men skriv gärna på engelska då

Den nya novellen kan handla om Louis

7 Anonym
skriven :

Jag kommer inte sluta läsa, bara denna novelll slutar bra så är jag nöjd :) det skulle vara kul att läsa om louis eller liam för de flesta noveller handlar om antingen zayn, niall eller harry :)

8 Anonym
skriven :

Och ja det skulle vara bra om det de sa var på engelska, roligare så!

9 Matilda
skriven :

Börja skriv en ny novell!

Det kan väl handla om EN av killarna men gå lite runt alla? Tja.. Du bestämmer, men jag skulle gillat det haha.

Jag skulle fortsätta läsa, du skriver så sjukt bra!

Så jaa, jag gillar din idé! :D

10 Anonym
skriven :

Jag skulle såklart fortsätta läsa även om du börjar på en ny!

Isåfall tycker jag att du ska skriva på engelska när dom

Pratar, och så tycker jag novellen kan handla om niall eller zayn, och två namn som jag tycker om som kanske tjejen kan heta är Kylie eller kendall eller typ Elise eller nät sånt :) sen tycker jag hon ska ha långt brunt hår också haha, nu vet du vad jag tycker iaf:)

11 LISAS MATE
skriven :

Ja tycker såhära va!



Det ska handla om Blondie Och hans liv på Irland innan han var med i Xfactor. han hade typ en tjej eller ngt och hade det jättebra och allt var grönt och kullarna var höga och bergen var blå..., MEN så dumpade hon honom för värsta braten och sen ba åker Niall till London och hälsar på sin kusin eller ngt och så får han reda på Xfactor tävlingen och tänker att: Ja, jag är ju faktiskt grym på att sjunga så let's do this!



Tihi :)

12 Lisa
skriven :

Jag tycker det ska handla om en tjej som blir slagen av sin pappa där hemma ;) och så vågar hon inte att gå till polisen för då har hon ingenstans att bo :) hon träffar one direction o ja blir tillsammans med Louis :P<3

13 Nora
skriven :

Skulle absolut inte sluta läsa, älskar denna novel! Och din andra novell kommer säker bli dubbelt så bra! Kanske om Harry? Louis? Larry? hahaaha. Skulle vara roligt om du fick med ALLA killarna på ett bra sätt. Kanske lite svårt..... hehe. :) x

14 Louise
skriven :

Jag tycker att det ska handla om alla killar men kanske lite mer om Niall?

Jag skulle gärna vilja vara med i novellen om det går, om du är intrsesserad kontakt mig via min blogg :)

15 sara
skriven :

Jag tycker som en följande kommentar här ovanför att det ska handla om niall innan the x factor, skulle vara roligt att läsa om Niall! Skriv gärna på engelska när dom pratar också, då lever man sig in mera! Tack för en jätte bra blogg, xx :)

16 Ebba
skriven :

Engelska låter kul! jag skulle vilja ha en om Harry <3

17 Liza
skriven :

Känns som om alla skriver noveller om Harry, så skulle bli underbart att få en novell om Louis! Vad den ska handla om, ja du.. Ingen aning, hehe.. Men självklart kommer jag fortsätta läsa när du börjar på din nya novell! Du äger ju.

18 sofia :D
skriven :

Om du gör en ny tycker jag att den ska handla om Harry :D Om du känner dig säker på din engelska hade det varit kul. Men jag har läst flera noveller på engelska och folk stavar sjukt ofta fel :S och det försämrar liksom allt... Jag kommer att fortsätta läsa!!

19 Jennifer
skriven :

Harrrrryyyyyyy <3333333333333333